چه چیزی ویدیومارکتینگ را شگفت‌انگیز کرده است؟

در دنیای بمباران‌شده با پیام‌های دیجیتالیِ بدون محتوای مناسب، تماشای چهره‌ی شخصی که درباره‌ی موضوعی در حال صحبت است و او را می‍بیند، برای مخاطب قوت قلب است. چرا که این کار باعث می‌شود که اطمینان بیشتری به آن پیام پیدا کند. دیدن چهره و حرکات بدن، به کمک صدا آمده و مانند یک ملاقات حضوری که تاثیر بیشتری از گفتگوی تلفنی دارد، بیننده را جذب می‌نماید.

اگر شما یک استارت آپ دارید برای شروع استراتژی بازاریابی محتوایی ویدیوییتون این نوشته رو هم بخوانید.

ویدیو قابلیت‌های ویژه‌ای دارد؛ ما می‌توانیم گاهی فقط با ساخت یک یا چند ویدیوی کوچک که در طول زمان و در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک می‌گذاریم، در راه برندسازی برای کسب و کارمان گام برداریم. این ویدیوهای کوچک در عین این‌که سرگرم‌کننده هستند و می‌توان آن‌ها را هرچه ساده‌تر ساخت، گاه می‌توانند بسیار قدرتمندتر از یک وبلاگ تخصصی و پرزحمت در فضای رقابتی عمل کنند.

همه‌ی ما می‌دونیم که این روزها ویدیو در فرآیند بازاریابی محتوایی پادشاهی می‌کنه، اما این رو هم می‌دونیم که هر ویدیویی ما رو به هدفمان نزدیک نمی‌کنه و حتی ممکنه دور هم بکنه. برای اینکه بتونین مسیر بازاریابی ویدیویی رو راحتتر طی کنین فایلی رو به عنوان راهنمای جامع براتون آماده کردم.

برای دریافت فایل راهنمای جامع ویدیومارکتینگ برای شبکه‌های اجتماعی، آدرس ایمیلتون رو در قسمت پایین وارد کنید تا برای شما ایمیلی حاوی لینک دانلود ارسال بشه.


منبع: ویدیونگار