بایو کوتاه
در سال 89 پس از اتمام دوره متوسطه با جدیتی بیش از پیش در زمینه عکاسی حرفهای فعالیتش را آغاز کرد. پس از تجربیات فراوان فریلنسری به عنوان یک عکاس و فیلمبردار و همچنین گذراندن دورههای مختلف، در همکاری با شرکت ویدیو نگار فعالیتش را به صورت تخصصی در زمینه ویدیو مارکتینگ ادامه داد.
در حال حاضر با محوریت بازاریابی و ارتباطات با گروهها و افراد مختلف به عنوان مدیر محتوای ویدئویی همکاری و مشارکت میکند.
فریلنس(عکاس، تصویربردار و تدوینگر)
از سال 89
از کودکی به دلیل وجود انواع دوربینها در منزل فرصت آشنایی و دست و پنجه نرم کردن با عکاسی و فیلمبرداری را داشتم و بعد از اتمام دوره متوسطه مستقیم وارد فضای حرفهای شدم. از آن زمان در پروژههای زیادی از جمله ساخت بیش از 100 تیزر، وله، موزیک ویدیو ، فیلم کوتاه و .. به عنوان فیلمبردار یا دستیار فیلمبردار و تدوینگر حضور داشتم و همچنین پروژههای عکاسی صنعتی، معماری، غذا، محصولات، پرتره و… بسیاری را هم انجام دادم.
استودیو کومودور(تصویربردار)
سال 93 تا 96
به واسطه پروژههایی که انجام داده بودم با میثم آذرزاد که یکی از شاخصترین افراد سازنده کارهای ویدیویی بود آشنا شدم و در کنار ایشان به عنوان تصویربردار فعالیت خودم را به صورت حرفهای شروع کردم، طی چندسال همکاری در استودیو کومودور بر انواع دوربینها و تکنیکها مسلط شدم و کار تدوین حرفهای را آغاز کردم.
ویدیونگار(کارشناس ویدیو مارکتینگ، تصویربردار، تدوینگر و عکاس)
سال 96 تا 98
در ادامه راه با صنعت تبلیغات و ارتباطات آشنایی بیشتری پیدا کردم و با کاوه قیاسی(بنیان گذار ویدیونگار و متخصص ویدیومارکتینگ) از اوایل سال 96 شروع به همکاری کردم. ابتدا به صورت عکاس، تصویربردار و تدوینگر فعالیت خودم را شروع کردم و بعد از مدتی با مطالعه و گذراندن دورههای مختلف در این حوزه به عنوان مدیر پروژه و مدیر محتوا ویدیویی ادامه فعالیت دادم. همچنین درسایت ویدیونگاربه ترجمه و تالیف 6 مقاله پرداختم و به واسطه حضور ویدیونگار در یک شتابدهنده با اکوسیستم جذاب استارتاپی آشنایی پیدا کردم.
خانه گردشگری (مدیر محتوا، مشاور هنری، تصویربردار و تدوینگر)
شهریور 98 تا آذر 98
در شهریور ماه سال 98 در یک همکاری نزدیک بین تیم ویدیونگار و دو تن از فعالان حوزه گردشگری این پروژه شکل گرفت. به عنوان مدیر ارتباطات و تولید محتوا آغاز به همکاری کردیم و از انتخاب نام مجموعه تا طراحی ساختار ارتباطات و تولید محتوا ویدیویی به عهده ما بود. در این پروژه به عنوان استراتژی توسعه کسب و کار تصمیم گرفته شد برای ایجاد دستاورد مالی زود بازده بستههای آموزشی حرفهای در حوزه گردشگری تولید کنیم.
کتابفروشی هوم (مدیر برند و مدیر شبکههای اجتماعی)
مهر 99 تا آذر99
به واسطه علاقه به حوزه برندینگ و گذراندن دوره جامع برندینگ فرصتی پیش آمد تا در یکی از کتابفروشی های مطرح شمال تهران فعالیتی را به عنوان مدیر برند و مدیر شبکههای اجتماعی(اینستاگرام) داشته باشم. در طی این فعالیت به شناسایی دقیقتر مخاطب پرداختیم و بر اساس آن به بازبینی و بازطراحی استراتژی برندینگ مجموعه پرداخته شد، همچنین به دلیل اهمیت داشتنِ فضای مجازی در فرآیند ارتباط با مشتری، مدیریت صفحه کتابفروشی هوم را هم به عهده داشتم.
تجربیات دیگر
بازچرخ (هم بنیانگذار)
از سال 94
بازچرخ حرکتی است با ابعاد مردمی، برای بازتعریف رفتوآمدهای شهری؛به واسطه علاقه به محیط زیست و داشتن نگرانی در این مورد با همراهی صدرا وجدانی تصمیم گرفتیم تا حرکتی مردمی در این زمینه به خصوص حمل نقل شهری ایجاد کنیم. در این مجموعه نیز در زمینه تولید انواع محتوا مشغول هستم، و به واسطه فعالیتهای زیاد این مجموعه میتوان به خروجیهای مختلفی از قبیل کتاب دوچرخه تهران اشاره کرد.
نمایشگاههای هنری
نمایشگاه گروهی بازبینی(مهر 97)
به موضوع مسدود و مخدوش شدن چشم اندازها و روزن دیدن در زندگی شهری امروز میپردازد.
کیوریتور: کورش ادیم | با آثاری از هنگامه گلستان٬ کورش ادیم٬ مهرداد رباطجزی٬ علی رنجبران٬ غزال غضنفری٬ صدرا وجدانی و برهان ابنالدین.
سالن فصل – شماره صفر(بهمن 97)
نمایشگاه گروهی با آثار مختلف که در مجموعه استودیو بنگاه برگزار شد.